Weer plek bij beginnerscursus voor computer in Zutphen

Gepubliceerd op: 1 februari 2024 12:45

Wekelijks volgt een enthousiaste groep de cursus Klik en Tik. Er is een groep actief in bieb Zutphen en een groep in Wijkcentrum Waterkracht. Inmiddels is er weer plek voor nieuwe deelnemers bij beide locaties. ‘Het helpt je over de brug om te gaan computeren’ zegt een van de cursisten. ‘De mensen die helpen hebben eindeloos veel geduld’ en ‘het is een gezellige sfeer’ zijn zomaar wat uitspraken van de huidige deelnemers.

Computer, internet?! Hoe werkt het?

Het internet is voor iedereen. Maar hoe werkt het eigenlijk? En hoe moet je beginnen? Je leert dit soort dingen bij de gratis beginnerscursus Klik & Tik. Iedereen die weinig of geen computerervaring heeft kan in stapjes leren hoe internet en de computer of tablet werkt.

Het is een toegankelijke en laagdrempelige onlinecursus waaraan je op elk moment kunt beginnen. Je kunt de delen achter elkaar of los van elkaar volgen in je eigen tempo. Gebruik gerust je eigen laptop of tablet zodat je thuis ook verder kunt oefenen. Tijdens de cursus is er altijd iemand aanwezig waar jij je vragen aan kunt stellen en die jou helpt.

Wanneer en waar?
De computercursus is wekelijks.
de Bibliotheek Zutphen: dinsdagochtend 9.30 – 12.00 uur
Wijkcentrum Waterkracht: dinsdagmiddag 14.00 – 15.00 uur

Aanmelden
Is dit iets voor jou of iemand die je kent? Bel dan naar de bibliotheek via telefoonnummer 0575-512926 (op werkdagen 9.00 - 17.00 uur). Iedereen is van harte welkom. Het maakt niet uit of je wel of geen lid bent van de Bibliotheek.

Meld je meteen aan